Search
Close this search box.

شوهرم فیلم های پورن می بیند

سلام میشه کمکم کنین دیگه خسته شدم اولین بار فهمیدم توی ماهواره میبینه بعد اینکه ماهواره رو جمع کردیم فهمیدم تو تلگرام میبینه بعد از یک سال که کلا وای فای و جمع کردیم خودش تلگرام و پاک کرد چون میگفت بدردش نمیخوره بسته خریدن به صرفه نیست فکر میکردم ترک کرده تا اینکه دوباره چندروز پیش دیدم تو گوشیش تو گوگل سرچ کرده جالبیش اینه که بیوگرافی بازیگران پورن هم دراورده فیلتر شکن داره و نگاه میکنه نصف شب بود رفتم بالاسرش و بهش گفتم این چیه خواب بود و خیلی ترسید بعد طوری قسم و ایه خورد که من واقعا فکر کردم چشای من اشتباهی دیده خلاصه گردن نگرفت که نگرفت  میگفت واسه دوسال پیشه ولی من باور نکردم دیگه خستم کرده رابطه جنسی خودمون هم به قول خودش خیلی خوبه و من چیزی واسش کم نمیزارم به مشاور زنگیدم میگه عیبی نداره همه مردا میبینن سختگیری نکن فقط میترسم که این فیلما باعث خیانتش نشه وای این مردایی که خیانت میکنن یعنی از این فیلم پورن شروع میشه ؟؟؟کسی تجربشو داره که شوهرش از این فیلما نگاه میکنه یا نه؟؟از لحاظ ظاهری هم بگم بخداوندی خدا هم تمیز میگردم هم تیپ میزنم هم خوشگلم و هم خوش هیکل بخدا چیزی واسش کن نمیزارم ولی نمیدونم دنبال چیه باهاش با ارامش حرف زدم  ولی جواب نمیده بعد چندوقت دوباره شروع میکنه دیگه کم کم حس میکنم از چشام افتاده شوهرم بخدا حس میکنم خیلی از چشام افتاده

 

پاسخ : 

با سلام
در دنیا تعداد مردانی که فیلم پورنو نگاه می کنند بیش از زنان است. علت آن هم تحريکات دیداری است که در مورد مردان وجود دارد. یعنی مردان به لحاظ بصری و دیداری بیش از زنان تحریک شده و به این علت به سمت فیلم های پورنو گرایش دارند.
البته به هیچ وجه نگاه کردن فیلم پورنو توصیه نمی شه. فیلم های پورنو اثر مخربی بر روی اعتماد به نفس جنسی، عزت نفس جنسی، تحریک پذیری و …. دارند. اما به هر حال هستند تعداد زوج هایی که به منظور افزایش کیفیت روابط جنسی خود، یا آموزش و یا دریافت مدلهای جدید در رابطه جنسی به سمت پورنوگرافی روی می یارند.
در هر حال نگاه کردن به فیلم های پورنو به منزله شروع یک خیانت جنسی و یا تمایل به خیانت نیست. فردی که تمایل داشته باشد وارد یک رابطه خارج از خانواده بشود، وارد آن رابطه خواهد شد، چه با نگاه کردن به فیلم های پورنو و چه بدون نگاه کردن به آن.
در خصوص با مشکل شما، یکی از دلایل نگاه کردن به فیلم های پورنو می تواند فانتزی های جنسی همسرتان باشد. گاها مردها فانتزی های جنسی خود را در داخل خانه مطرح نمی کنند و در فیلم های پورنو در جستجوی آن بر می آیند. اگر همسرتان را تشویق کنید که اگر فانتزی های جنسی دارد با شما در میان بگذارد و سعی کنید که آنها را در حد تمایل و توان با هم اجرا کنید، روند نگاه کردن پورنو کاسته خواهد شد.
اما اگر همسر شما پورنوگرافی را به شما و رابطه جنسی با شما ترجیج می دهد، و یا حتما باید برای نزدیک شدن به شما از طریق پورنوگرافی تحریک شود، آن وقت حتما نیازمند درمان توسط یک متخصص روابط جنسی و سکس تراپ هستید.
موفق باشید

3.8/5 - (5 امتیاز)

سردمزاجی بیش از حد شوهر

سلام ببخشین من ۵ ماهه ازدواج کردم شوهرم اصلا ذره ای شهوت نداره و دوهفته یکبار بازور من رابطه داریم اونم بی معاشقه وکوتاه بی کیفیت..راهکاری داره…بشدت توی سکس هم منفعل عین مجسمه است…هیچ کششی درون این مرد نیست..بهترین لوندی

مشاهده بیشتر »

گرم مزاجی بیش از حد شوهر

با سلام. راستش اکثریت زنها از سردمزاجی شوهراشون ناراضی هستن‌ ولی من از گرم مزاجی بیش از حد. به این صورت که شوهرم همیشه دوست داره من در خونه لباسهای لختی بپوشم یا  هر روز رابطه داشته باشیم. یا شبها تا

مشاهده بیشتر »